20 Ekim 2013 Pazar

Hayatımdan Kareler

Zaman bana göre çabuk geçti ve yarın okul kurban bayramıda bitti geride kaldı tatilin bitmesini istedim
aslında istemezdim ama okulda sevdiğim kız vardı o yüzden bitmesini istedim ve arkadaşlarımı özledim liseye yeni başladım hayat zor matematik dersen o hepsinden zor matematik beni bitirdi anlamıyorum artık ne yapıcam bilemiyorum arkadaşlarımla tenefüsler'de eğleniyoruz ama dersler'de hiç eğlenmiyoruz ilk okulda hocalar bırakırdı 6 dk bizi lisede hiç bırakmıyorlar bırakmıyor derken ders bitimine 6 7 dk kala bırakırlar'dı burda bırakmıyorlar ve canımız sıkılıyor dersler çok zor liseye gittiğim'de çok baş belası birileri var kendilerini birşey sanıyorlar 12 sınıftan birileri geldi sınıfa bizim sınıftaki kızlara asılıyorlar işte mal mal hareketler işte benim hayatım'da bu sıkılmadan yazımı okudugunuz için teşekkürler...

3 yorum:

  1. Siz yene 9 gün tatil yaşadınız ben hiç :) Dershanem vardı+ Ödevler 800 Soru :(

    YanıtlaSil